View Single Post
Trådstarter
804
Sitat av stianr Vis innlegg
Send kortet i retur. Dette kortet er noe av det værste du får tak i. Jeg vil heller bruke windows 2000 som main os eller å bruke det. Du kan forvente 5 forskjellige feilmeldinger vær gang du installerer ny hardware. Er det ikke ide feil så er det e55-55 som er enkelt å greit cpu vifta som sitter for hardt og blokker kretsene til ram dimm a1 og a2. Versre hellvetet jeg noen sinne har betalt for. Kjøp deg et gigabyte kort. Jeg vet jeg høres negativ ut men det er virkelig asus' s store skamm og de har til og med satt rog på shitten. Glemte å si det men du må bruke en vga kabel i internal, hvis du har prøvd dette se om det er noen bøyde pins i kabelen. Hvis ikke kan du prøve å reste cmos eller trekke ut det som ser ut som et klokke bateri
Vis hele sitatet...
jeg har prøvd å sende det i retur, men komplett.no ville ikke gi meg et nytt kort, pga de fikk det til å fungere. Jeg har til å med prøvd å kjøre den uten cpu vifta en veldig kort stund for å se om samme problem oppstår, noe den gjør.

Er det kanskje noen i sandvika området som har muligheten til å teste cpu og minne for meg slik at jeg kan være 100% sikker på at ikke det er problemet?

Lønn for strevet vil være en selvfølge!