View Single Post
Hei!
Jeg må gå på pissings hver uke og har et par spørsmål.

Har fått tak i noe veldig ren mdma og tenker å gjøre dette samme dagen som jeg skal teste meg, altså på kvelden sånn at jeg har mest mulig tid på meg til å få det ut av systemet. I tilegg til uken jeg har på meg har jeg fått tak i to detox piller som skal blandes med vann, sånn for å være helt sikker på at ingenting synes - en del som står på spill.

I ettertid har jeg lest at detox også kan synes på en urintest, så det er egentlig her spørsmålet mitt ligger. Gjør de det? Er det egentlig lurt å ta disse? De skal visst hete noe sånt som "detox minifur". Jeg ble tatt for lucy og weed, og testene jeg tar koster over 200,- så regner med at det er "bra" tester jeg holder på med.

Kan hende det blir candyflipping, så da lurte jeg også på om det skulle ha noe å si for varighet for hvor lenge ting blir i kroppen.

Siste spørsmål går på changa. Om noe av det vil synes. Dette er såklart noe jeg ikke regner med, men jeg vil være veldig sikker på at ting jeg gjør ikke vil vises, så da er det like greit å slenge med spørsmålet her!

Del meninger og erfaringer, takk for svar!