View Single Post
Har ikke veldig mye erfaringer fra rusmiljøer, selvom jeg har ruset meg i en del år.

Cannabis: Min opptaffting, av de yngre brukerene er en "fuck the world" holdning. Alt er korrupt, alt er meningsløst, politiet suger, politikere er dritt osv osv.
De litt eldre brukerene virker det som om har litt mer i hode, selvom de har sine meninger og sikkert vært i samme sko som de yngre brukerne.

Sopp/LSD: Mange ut av boksen tanker, åndelig, mystiske samtaler om eksistensielle ting. Det å være er noe spesielt. Mange av de virker som de tror at de går rundt på en enormt stor hemmelighet, som ingen andre vet om. Noe som er forståelig, for det å ture på sopp eller LSD er en utrolig opplevelse. Så kan skjønne at folk føler at de har opplevet/vet noe som andre ikke gjør.

Kokain: Av de jeg har opplevet å være sammen med som tar mye kokain er, cocky, aggressive og en smule idioter. Særlig i blanding med alkohol.

Amphetamin: Vil også si at de jeg har vært rundt, påvirket av dette stoffet har en tendens til å bli aggressive, tror folk snakker/planlegger å gjøre noe mot de uten at det har skjedd og lignende. Overall forvirrede sjeler er min oppfattning.

MDMA: Er etter min erfaring de chilleste personene, selvom de til tider kan bli veldig intense i samtaler rundt rusmidler. De viser en god del kjærlighet til omgivelsene, både med og uten mdma. Men har enda til gode å møte en person som kun bruker mdma, og ikke noe annet.