View Single Post
Hahaha, man er lav om man er 163, og man er for høy om man er 183. Man er for tjukk om man veier 5 kg mer enn det som er "akseptert" som pent i samfunnet, man har for stor nese, man har litt for utstikkende øyne. Yatta Yatta. Hvorfor fotograferer kunstnere mennesker som har spesielle trekk ved seg? Hvorfor ser alltid catwalkmodeller litt, spesielle ut? Særlig modellene du ser i Vogue? Jeg tenker f.eks mellomrom mellom tenne, fregner og lignene. Det er heldigvis In the eyes of the beholder.

Jeg? Godt over grensen til hva som er ansett som kortvokst vitenskapelig men faen, jeg er liten, jeg. Er faktisk ikke over 160, og veier ikke 40 kg, engang. Den siste delen har andre årsaker enn genetikk eller hva enn man skulle skylde på. Nei, den biten er nok min feil. Aldri hatt noe problem med å være petite annet enn perverse menn med en merkelig fetisj for små jenter. Vel, ikke direkte et stort problem, dog. For min del ser jeg på helt andre ting enn høyde. Heldig sånn sett, haha. Men jeg skal være ærlig, jeg har ikke vært så fornøyd med menn som er rundt 195 cm. Det var ikke fungert helt for min del.