View Single Post
Sitat av bloodshotEyes Vis innlegg
Dette er vel ganske åpenbart for oss som har hengt med stonere siden ungdomskolen.. Man blir en tard.

Det er ingen vits i å sammenligne 4 ganger i uka med alkohol. For det første har dere ingen bevis for at det er verre/like ille å drikke alkohol så mye, for det andre skal det godt gjøres å drikke seg full 4 ganger i uka når man er 16 år. Men med cannabis derimot er det ingen problem å røyke seg fjern 20 ganger i uka.
Vis hele sitatet...
Jeg er uenig med deg. Ser at de som er på fylla hver eneste helg fremstår langt barnsligere og mentalt underutviklet i min gjeng enn de som bruker cannabis ofte.

Personlig har jeg fullført VGS, fått fagbrev og en jobb innen IT de fleste med kun fagbrev kan drømme om samtidlig som røykingen har vært tett til tider, dog skal det sies at jeg aldri røyker før sent på kvelden når alle plikter er gjort.
Det er bevist mange ganger at alkohol gir verre direkte skader enn cannabis, dette bør ikke ta deg mer enn 2 minutter med søking for å finne gode kilder. Hvis du tror det er vanskelig for noen som helst å drikke seg full 4 ganger i uka har du ikke sett stort. Det skjer.