View Single Post
Just love it
CLEANweed's Avatar
Trådstarter
146
Hasj kan gjøre mye skade. Men i dette tilfellet, så har jeg bare meg selv og takke!

Jeg har røyket i noen år, og vet hvordan hasj fungerer i lengden. For min del, så gikk det utover konsentrasjon,hukommelse og økonomi! Og til slutt utover familie, og venner. Ikke nok med det, så ble jeg utrolig folkesky til slutt, og fikk noia bare det ringte på døra. Så hasj kan skade ja. Men er vell litt forskjellig fra person til person. Kom et til ett punkt der hasj ikke var så gøy lenger, og da begynte jeg og prøve litt andre stoffer..

Jeg synes ikke at hasj/marihuana skal bli lovlig i norge, og det mener jeg fult og helt. Hasj er et rusmiddel uansett hvordan en vrir og vender på det. Men jeg har ingenting imot folk som røyker! Men jeg angrer på jeg selv begynte, det kan jeg skrive under på. Hasjtåka unner jeg ingen! Kan jo ikke måle seg med heroin, amf, kokain ol. men er uansett et rusmiddel som ikke er bra i lengden.

Sitat av idontknow Vis innlegg
Det er bedre at hun får vite det nå enn seinere. Noe hun garantert kommer til og gjøre, og hvorfor skjule det?
Sånn jeg tenker er om du virkelig har følelser for hun så slutter du for hennes del, det er i hvert fall det jeg hadde gjort.

Jeg har vært i lignende situasjon selv for to år tilbake i tid, men jeg skjulte det ikke. Jeg sa det ganske tidelig. Sånn at han var klar over det, og ikke kunne bruke dette i mot meg seinere. Men det han ikke hadde fått helt med seg var at det var litt mer enn bare hasj på denne tiden, og det var det han ikke likte. Så jeg fikk dilemmaet til og velge, noe han var veldig tydelig på. Men jeg hadde det så bra med personen så jeg valgte han fremfor rusen. Selv om det er slutt nå i dag så angrer jeg ikke på at jeg enten fortalte det til han eller at jeg tok det valgte jeg gjorde.

Så over til deg igjen, hadde jeg vært i samme situasjon en gang til så er det bare og sette seg ned for og tenke hva du egentlig vil. Og som du sier er at hun kan være drømmedama så jeg skjønner ikke at du spør en gang. Bare trapp ned og om du velger og holde det skjult for hun så er kanskje det best i akkurat denne situasjonen, siden hun har såpass mye i mot det. Bare husk om dersom du velger og holde det skjult kan du merke på deg selv at du holder det skjult.

Men hadde jeg vært i dine sko, så hadde jeg trappet ned og fortalt hun det.
Lykke til!
Vis hele sitatet...
Takker for bra svar

Men om du hadde lest hele tråden, så har jeg sluttet. Tok meg en joint for noen uker siden, men har ikke hatt noen spess trang etter det. Er igrunnen de dagene som er dritt, er da jeg har lyst og få noe som kan "slappe" meg av. Men foruten om den doobien jeg tok, ser jeg forsatt på meg selv som clean. Tok 1 på julaften, og 1 for ett par uker siden. Jeg angrer, men samtidig er jeg stolt over meg selv for at jeg har klart meg så lenge uten.

Men som sagt tidligere i tråden, så vil jeg fortelle henne det, men jeg vil vite at jeg er 110% sikker på at jeg ikke faller tilbake i samme dritten om det går til helvette når jeg sier det. Vil ikke havne i feil kjøreretning igjen. Hun hjelper meg igjennom denne sluttfasen selv om hun ikke vet det selv!