View Single Post
burde vært möderatör
489
Problemet mitt er at hun spurte meg (i oktober-november) om jeg hadde prøvd noe narkotika. Og teit og så lite gjennomtenkt som jeg er, så sa jeg at jeg hadde prøvd Hasj 2-3 ganger, that's it. Derfor er jeg utrolig redd for og ta opp dette temaet nå! Så om hun hadde forlatt meg pga dette, så tror jeg nok at jeg hadde respektert det.
Vis hele sitatet...
Uhm... så hvis du sier noe ala "husker du for noen måneder siden, når du spurte om jeg hadde prøvd narkotika, og jeg svarte at jeg hadde prøvd hasj et par-tre ganger? Yeah, vel, for å være helt ærlig røyka jeg ganske mye en periode, men jeg kutta det ut når jeg begynte å date deg fordi du er så utrolig viktig for meg og rumpa di er amazing og håret ditt lukter digg og shit"... eller noe lignende. Tror du virkelig at hu dumper deg over en slik bagatell? Isåfall, fuck henne. Man dumper ikke partnere pga. de dro en hvit løgn for x antall måneder siden. Eller jo, irrasjonelle nek med et intenst hat for stoffer de ikke vet noe som helst om gjør kanskje det.

Du kan jo også for all del... you know, holde kjeft om det. Dere har separate venner og du røyker ikke lenger, så hvorfor fortelle henne om det nå? Jeg fatter ikke hvorfor du har et slikt behov for å legge ut om en flere måneder gammel, for lengst glemt, uskyldig liten løgn du aldri vil bli busta for, når du vet at dama di er trangsynt til tusen og anti-narko så det holder.

Kan gjøre det enkelt for deg:
[COLOR="Red"]Hvis du forteller om løgnen din vil du få god samvittighet, men masse drama og forholdet vil potensielt gå til helvete.[/COLOR]
[COLOR="YellowGreen"]Hvis du ikke forteller om løgnen din vil alt være totally cool, dama aner ingen ting om dine shenanigans, du vil til slutt glemme hele greia og forholdet vil fortsette å være herlig.[/COLOR]

Ikke for å fremme løgn og bedrageri... I'm just sayin', gjort er gjort. Du løy og du slapp unna med det. Gratulerer
Sist endret av pappabetaler; 5. februar 2013 kl. 14:47.