View Single Post
Standard medlem
Bombasa's Avatar
Sitat av KinderLinda Vis innlegg
Dette er noe som en oftest vokser av seg. Når du er 18-19 år vil du ha helt andre interesser God jul, og håper du får noen bra spill i gave
Vis hele sitatet...
Jeg er 25 og kan vel egentlig si at spill er noe jeg ikke har vokst meg av i det hele tatt. Nesten motsatt.
Som tennaring spilte jeg mye singelplayerspill og satt alene forran pcen, mens na spiller jeg nesten aldri uten a ha andre pa skype som spiller samme spill.


Vi er vel rundt ti stykker i spillgjengen her, hvor alle er enten i full jobb eller studie.
Et par har unge(r) ogsa. De spiller ikke like mye som resten av gjengen, men har ikke noe problemer a hive seg med om det passer en kveld eller fire i uka. Noen spiller mer enn andre, men de fleste av oss ville vel blitt klassifisert som spillnerder.
Alderen varier fra den yngste som er 17 til de to eldste som er en plass i midten av 30arene.

Poenget er: Klarer man a prioritere sa ser jeg ikke noe problem i a spille data.
Sa lenge ikke dataen gar forran alt annet sa spill sa mye du vil. Alder har ingenting a si.
Sist endret av Bombasa; 24. desember 2012 kl. 16:53.