View Single Post
Sitat av DrOslove Vis innlegg
Har nylig fått tak i 5gr med dette stoffet og lurer litt på angående dosering. Videre lurer jeg på om jeg selv kommer til å huske noe av turen eller om alt som skjer faktisk slettes eller taes ikke opp av minnet.

Jeg forstår at jeg potensielt leker med døden her, men såvidt jeg har forstått bruker mange i colombia dette og ikke mange dør av det.
Vis hele sitatet...
Misforståelsen her er at i Colombia så brukes dette stoffet til å forgifte andre slik at de kommer inn i en tilstand der de gjør alt de får beskjed om; de blir som adlydende zombier. Det er vanlig at kriminelle lurer det i drinkene til folk på fest, for deretter å få offeret til å ta alle pengene de har ut av banken, eller blir med de hjem og forsyner seg av alt vedkommende eiger.. brukes ikke rekreasjonelt med andre ord..

Er du interessert i delirianter kan du heller (men anbefaler ikke) å bruke Datura, som er en ganske pen plante som vokser rundt omkring. Denne inneholder en "fin" blanding av diverse tropanalkoloider, der iblant skopolamin, atropin og hyoscamin.. men ett tryggere alternativ når det gjelder delirianter er vel imidlertidig Diphenhydramine, et antihistamin som er vanlig virkemiddel i amerikanske allergitabletter.. når det er sagt så er nok ingen delirianter i det hele tatt trygt når det gjelder din psykiske helse.