View Single Post
Jeg forstår rett og slett ikke noen av argumentene for at cannabis skal holdes illegalt. Har hørt de fleste gjennom årene og ingen av de er logiske - utenom en venn som får hodepine hvis han lukter cannabisrøyk. Men dette er et spesielt tilfelle og jeg tror at hvis det blir holdt sånn som alkohol (det er jo ulovlig å drikke på gaten) så blir dette likevel ikke et problem.

Har lest alle innleggene her og for å se om noen kom opp med noe jeg ikke har lest før men det var der (nesten selvsagt) ikke.

Selv har røyker jeg ikke akkurat nu, men har i mange år - prøvde først når jeg var 15 og røykte vær dag, nesten helle dagen fra jeg var 17 eller 18 helt inntil jeg var 37. Nu for tiden røyker jeg veldig sjeldent men den eneste grunnen for dette er at jeg har nylig flyttet og gidder ikke å prøve å få tak i det her. I Rogaland hadde jeg en veldig god kontakt som jeg var kompiser med og alt han selger er dyrket med god norsk kuskit. Men jeg vet at hvis jeg ikke bare faller over en slik dealer her, så blir det mest sannsynlig at jeg kjøper fra folk som er dypt inn i narkomiljøet og sånne folk har jeg rett og slett blitt for gammel til å gidde å ha med å gjøre.

Det er veldig synd syns jeg siden jeg er utrolig glad i rusen, jobber hardt som siv. ing og ellers er relativt oppegående selv om jeg har tatt meg et blås eller 5. Men jeg liker og å ta meg en øl, så det får vel holde for nu. Med mindre jeg har en grunn for å ta meg en kjøre tur ned kysten selvsagt eller jeg finner noen her.

Alt dette vil ikke si at jeg ikke får tak i det hvis jeg absolutt ville. Har blitt tilbudt et par ganger på gaten men som sagt, de folkene ser mer ut som heroin junkier enn noe annet og jeg er forøvrig litt for kresen med kvaliteten til å kjøpe dårlig hasj.