View Single Post
Sitat av Taurean Vis innlegg
Hvorfor gjøre det da?
Vis hele sitatet...
Hvorfor begå noen egne feil overhodet? Hvorfor ikke bare lære av andres feil og aldri teste livets grenser selv?

Jeg synes spørsmålet ditt er tullete. De aller fleste vil være enige i at unge mennesker ofte begår en bråte "feil", som de senere muligens angrer på. Noen av disse er av alvolrig karakter, som når man skader noen, skader seg selv eller begår en eller annen form for alvorlig kriminalitet, slik at man havner i fengsel eller liknende. Som oftest er det imidlertid ikke så ille, og å ligge med folk man senere oppdager at ikke er så attraktive som man først trodde, er i de aller, aller fleste tilfeller blant de mindre alvorlige "feilene" man begår ila. livet. Om man får penger for det eller ikke, er i mine øyne likegyldig.

Jeg kan forøvrig nevne, til dem som sier at alle kunne hatt sex med hvem som helst for penger; jeg kunne ikke det. Jeg ser ikke noe vondt i at andre gjør det, men selv hadde jeg ikke klart å ha sex med en jeg ikke synes var tiltrekkende, uansett hvor stor sum som ble tilbudt meg.