View Single Post
Sitat av bo1e Vis innlegg
Jeg vet ikke om kjøper er den han utgir seg for å være, og jeg vet ikke om epostadressen er riktig. Men jeg vet at pengene kommer fra en konto eid av et stort norsk konsern. Banken min hevdet at det ikke lot seg gjøre å trekke penger tilbake på den måten som beskrives i denne tråden, men jeg tar det med en klype salt.
Vis hele sitatet...
Kan du sjekke headerene på mailen og legge dem her? En annen ting du kan gjøre er å be om å få et telefonnummer, så ringer du fyren og hører med ham hva i alle dager det er som foregår. Deretter ringer du dette store norske konsernet, ber om å få snakke med sjefen til Sigbjørn Vindel (<- generisk kjeltringnavn fra Donald, red. anm.), og spør ham hva han vet om dette. Det er mange rare ting som kan ha skjedd, og det er ikke sikkert dette er et forsøk på svindel av deg heller - kanskje er svindleren din en person med myndighet til å handle på vegne av selskapet. Så, hvis han sier til *dem* at han handler en dyr ting for 25k, men egentlig kjøper en filleting og putter resten i lomma, så ville også det være en brukbar fremgangsmåte.
Sist endret av Myoxocephalus; 13. mars 2019 kl. 16:00.