View Single Post
Sitat av RealistDrømmer Vis innlegg
Du har god til hvis du tar siste joint i kveld. Daglig røyking over lengre tid øker tiden du må vente før du tar rene urinprøver. Jeg vil si at du er trygg hvis det er en måned siden sist, men som h*n over nevner så kan det være opp i mot 2 måneder. Prøv å la stoner-tøyet være hjemme ettersom det fremdeles lukter etter vask, bestill nytt bank-kort og rens negler før du drar, da er du trygg. Hunder kan lett markere deg i det du går inn i militæret, og omtrent alle må ta pisseprøve uansett. Better safe then sorry, men du har god tid
Vis hele sitatet...
Okei, takker for svar! Grunnen til at jeg ble så nervøs, var fordi jeg har hørt at det kan gå så lang tid som 3 mnd før man er clean hvis man gjør det daglig og det er 2 og en halv mnd til jeg rykker inn. Har sluttet nå da. Better safe than sorry

Beklager for dobbelpost, men lurer på en ting. Har høy forbrenning noe å si på at det går fortere ut av kroppen? Er veldig keen på en siste gang før jeg drar inn i militæret, og lurer på om det er seift med en siden det er over 70 dager til jeg skal inn. Har personlig høy forbrenning og har begynt å trene igjen.