View Single Post
Sitat av OberstApfel Vis innlegg
Hvorfor foretrekker noen å ha norske tekster på en film istedenfor engelske tekster? Hvorfor foretrekker noen å lese en norsk bok istedenfor en engelsk en?

Poenget med denne siden er at anmeldelsene er fra norskesider.
Vis hele sitatet...
Men den tilbyr veldig lite, kun en score. Trodde først den faktisk samlet anmeldelser fra Norske sider på en lett og oversiktlig måte. Dette kan jeg se det er marked for, men den eneste jeg fant var scoren i metacritic form. Og et tall er ikke forskjellig om det er på Norsk eller engelsk.

Jeg tror derfor han bør utvide siden litt, slik at man har større grunn til å besøke siden. Og jeg tror at en enkel plass å finne linker til anmeldelsen vil være mye mer interessant enn bare å se hva de ulike sidene ga i score.

Ser for meg at jeg besøker forsiden og får opp de nye anmeldelsene fra de ulike sidene. Trykker jeg meg inn på en av lenkene blir jeg videresendt til selve anmeldelsen på siden den var skrevet.

Ser og for meg en søkemulighet for jeg f.eks. trykker meg inn på "world of warcraft". Får opp "metascoren" samt en kort tekst om selve spillet og lenker til anmeldelser på de ulike norske sidene, så jeg kan finne anmeldelser jeg ønsker å lese.

Edit: M.a.o. er sider som denne: http://www.spillportalen.net/spill/l...planet-psvita/ veldig greie og gir meg tilgang på data jeg vil ha. (bare helst litt mer utfyllende "om spillet" del). Men jeg ønsker at forrsiden kanskje heller skal promotere anmeldelser i stede for selve spillet.
Sist endret av etse; 27. oktober 2012 kl. 16:48.