View Single Post
Sitat av t0bb Vis innlegg
Hei! Vet at dette sannsynligvis er blitt besvart 100 ganger før, men jeg spør allikevel siden jeg er begynner å bli bekymret.

Har røyket hasj nå i 1-2 mnd så å si i strekk, kanskje litt lengre og jeg skal inn i militæret i januar. Så da er mitt spørsmål: Hvor lenge tror dere jeg har thc inne i pisset mitt? Og vet dere om militæret tar pisseprøver med engang man skal inn? Og er det mulig å gjøre noe for å få thc'et kjappere ut eventuelt? Trening, drikke mye vann/appelsinjuice etc.

Takker for svar!!
Vis hele sitatet...
Du har god til hvis du tar siste joint i kveld. Daglig røyking over lengre tid øker tiden du må vente før du tar rene urinprøver. Jeg vil si at du er trygg hvis det er en måned siden sist, men som h*n over nevner så kan det være opp i mot 2 måneder. Prøv å la stoner-tøyet være hjemme ettersom det fremdeles lukter etter vask, bestill nytt bank-kort og rens negler før du drar, da er du trygg. Hunder kan lett markere deg i det du går inn i militæret, og omtrent alle må ta pisseprøve uansett. Better safe then sorry, men du har god tid