View Single Post
Sitat av KapteinChronic Vis innlegg
Nei, tror jeg får ett snart, har 27% fravær i gym. Det som er så jævelig er at alle har rett, og jeg har feil. Det som er, etter jeg er ferdig med VGS så har jeg ikke noe tid til å chille, da må jeg rett på høyskole fordi Barnevernet betaler leie og gir meg livsopphold. Det vil de ikke gjøre hvis jeg ikke går på skole. Og hvis jeg ikke får støtte fra dem må jeg ha studie gjeld langt oppi rassen til jeg er 50 år gammel. Jeg har ikke noe annet valg enn å bare fortsette og fortsette og fortsette og når jeg i tillegg hater skolen gjør ikke det saken lettere. Jeg må leve på 5000 frem til jeg er 22-23 år gammel hvis jeg ikke vil ha studie gjeld som voldtar meg til jeg er 50. 5000 er ikke mye i det hele tatt og hvertfall ikke når jeg har loka det til å skaffa meg 7 lapper i gjeld. 5 lapper på MasterCard og en bot på 2000 av de fackings fittene som kaller seg politi. Helt ærlig, det beste valget jeg har er å hustle, men hvis jeg blir tatt for det, ouf, da er jeg virkelig fucked... Jeg vet ikke as...
Vis hele sitatet...
Nå har jeg null peiling på hvordan det funker med tanke på barnevernet og støtte og slikt, men vil det ikke være en mulighet å droppe barnevernet, jobb resten av dette året slik at du får litt penger i banken og betal for egen hybel? Deretter går du tilbake til skolen neste år, med en deltids jobb som hjelper deg med leien. Eller er dette helt uaktuelt?
Og siden du ikke har fått noen advarsler enda, så er det ikke for sent å snu. Hvis du virkelig anstrenger deg, så klarer du lett å komme igjennom dette siste året. Det er snakk om 200-etellerannet dager igjen av 3. året.