View Single Post
Ustabil nutjob
Flaskeposten's Avatar
Trådstarter
342
Sitat av Dodecha Vis innlegg
For min del, er regelen der for designet.
Det er ikke akkurat pent når noen poster et bilde på over 1500 piksler i bredde sånn at rammene til freak siden strekkes.
Det er like så greit å bare legge ved en link, eller som de fleste bildeopplastningsidene dine gjør for deg: Post et thumbnail av bildet som link.

Husk freak.no er ikke 4chan e.l. vi kommuniserer med tekst, ikke memes o.l.
Vis hele sitatet...
Ening at memes er irriterendes. Reglene er greie de, det var kun feedback med tanke på at det finnes plenty av forum som har løsere regler men som ikke har bilder som bryter estetikken. Man lærer fort at man ikke trenger å legge ut store bilder ettersom de fleste gratis hostene har image resize for forums. Ut fra svarene her virker det også som om freaks er enige om at store bilder er en uting.

Sitat av Mith Vis innlegg
Nope, innbyggernavn eller demonym om du vil, følger ikke nødvendigvis disse reglene, så en "osloborger" er enten en oslokvinne/oslomann eller en osloenser. Hilsen språkrådet.
http://www.sprakrad.no/nb-NO/Sprakhj...nnbyggjarnamn/
Vis hele sitatet...

Nå da, språket er i forandring er det ikke det man sier? Ordet neger var ikke et negativt ord det var språkrådet klar over, men aktivister med politisk brekkstang fikk språkrådet til å vike i den saken. Kanskje jeg bør satse på en karriære i politikk? Jeg er ganske flink til å prate svada.

Sitat av tribalgoth Vis innlegg
hmm
så bergenser skal egentlig kalles bergensborger.?
Vis hele sitatet...
Man kan bruke begge deler?