View Single Post
Jeg drakk bare, tok ikke noe annet. Jeg har naturlig ganske store pupiller, og ble stoppet en hel del ganger for det.
De tok meg inn på "politistasjonen" - et rom som var satt av til å avhøre folk, osv. Her satt det masse folk og ble lyst i øynene og tatt pulsen på, etc. Først lyste de meg i øynene, så ba de meg følge med på spissen av en penn mens han ene beveget frem og tilbake foran meg. Etter det lyste de meg opp i nesa og tok pulsen min - den var visst høyere enn normalt. Så ba de meg stå oppreist med føttene samlet, lukke øynene og åpne øynene igjen når det hadde gått 30 sekunder - her talte jeg litt for sakte.
De sa at mye tydet på at jeg var påvirket av narkotika, og jeg sa meg enig i at jeg forsto dette i og med at jeg faktisk ofte ser ruset ut selv om jeg ikke er det. Deretter ville de ta urinprøve av meg, men jeg visste at jeg ikke kom til å klare å pisse siden de hentet meg rett etter at jeg hadde vært på dass. De ga meg derfor flere glass vann og sa at jeg i alle fall kunne prøve. Jeg har ikke røyket hasj på lenge, og urinen min er clean, så jeg sa meg enig. Det som var trist var at jeg fortsatt ikke klarte å pisse, og at mens jeg sto på et toalett og pisset, så hørte jeg at de sto utenfor og diskuterte hvordan de skulle få meg til å innrømme at jeg var ruset. Etter ca. 1 minutt av å bare stå over dassen så bare gikk jeg ut og sa at jeg kunne høre dem. Deres umiddelbare reaksjon var "nei, vi snakket om en annen." Jeg sa da at "hey, jeg forstår at dere tror jeg er ruset, men jeg er faktisk ikke det. Jeg vet også at det ikke virker mer troverdig av den grunn at jeg ikke klarer og pisse og drikker masse vann. Men please, kan dere ikke bare ta en blodprøve eller noe?" Det kunne de ikke, men gikk heller bare og sjekket pulsen, pupillene osv. igjen. Denne gangen mente de at jeg hadde "hasjpupiller" - de mente at siden pupillene mine ble sakte mindre når de lyste på meg, også fort store igjen når de tok bort lykta, så hadde jeg røyket hasj. Dette fant jeg bare for dumt. De sa også at siden jeg talte for sakte til 30 sekunder, så forsterket det grunnlaget deres for å tro at jeg var stein. Jeg var også ganske rolig, siden jeg begynte å bli edru. Jeg sa at det var bullshit og at det siste jeg ville gjort på Sensation er å ta beroligende stoffer. Etter det fikk de en "ekspert" til å komme og se på meg, og hun tok testene deres en gang til og sa at de kunne la meg gå. Jævla cunts.

Utenom dette synes jeg at det var en dritfet kveld, men jeg skjønner også at folk er skuffet - der var jo "bare" nesten 8000 der. Til å være i Norge så hadde jeg ikke forventet noe bedre.