View Single Post
Sitat av Naturgrønn Vis innlegg
Jeg kjørte hele forbanna veien til Oslo, som en helt for å rekke peaken, brukte jævlig med penger på piss.. Også fikk jeg bare være der i halvannen time før jeg ble tatt med til "arenaens politistasjon". Først da treffer knipsene meg skikkelig. (Jeg oppførte meg skikkelig, men jeg satt i trappene over ene inngangen og drakk vann, slikt kan man ikke ha noe av på sensation)

Jævlig morsomt der inne, alle litt overdosert på MDMA, masse rare øyne overalt!

Ellers var det et elendig arrangement, dårlig musikk og feile folk. Det var jævlig fett så lenge det varte, men kunne vært så mye bedre.
Vis hele sitatet...
Haha, fikk du bot eller lignende? Stress?
De var veldig strenge på vakthold der i år, måtte jo igjennom 4 stasjoner før man kom seg inn. Trodde også det skulle være hele arenaen, noe som sjokkerte meg da jeg kom inn og så et gedigent svart teppe.
Selve festen syns jeg var ganske så bra, køer til øl, bonger og do var det mye mer flyt. Så ikke så veldig mange tura folk, men kan tenke meg at det var en god del flere som hadde mer enn alkohol innabords. Flere enn de 130(?) som ble tatt også :P
Jeg fikk stoppet en episode som kunne utartet seg til noe stygt noe inne på doen, men eller så jeg ikke noen sinte eller voldelige mennesker.
Var også 20 års grense i år?