View Single Post
Sitat av aeon_illuminate Vis innlegg
Flokken av menn sittende på gulvet følger skeptisk med, og sidemannen til politimannen (som sikkert er en talsperson for moské-gruppen) holder falkeblikk over gruppen, sikkert for å nøytralisere eventuelle reaksjoner på det politimannen sier. Ingeting skjer forsåvidt, men etter at politimannen er ferdig kommer litt nølende knapp, og politimannen går videre vekk, nervøst - situasjonen virker spent.
Vis hele sitatet...
Dette er din tolkning av situasjonen, ganske skjønnlitterært beskrevet og med mange "sikkert". Jeg ser noe annet, som jeg har forklart tidligere. Og jeg tror PST har en konkret grunn til å si akkurat dette, akkurat denne dagen, akkurat der.

Hvorfor da går ikke det norske politiet så ofte inn i en jødisk synagoge i Oslo, eller i en norsk katolsk kirke,
Vis hele sitatet...
Det virker som du tror jeg mener det aldri er problemer med muslimer. Det har jeg ikke sagt. Selvsagt er det ikke bra at politiet må holde denne type appeller og vise tilstedeværelse i et utsatt miljø. Men når de nå engang må gjøre det, er det bra at de gjør det.