View Single Post
Gesundheit!
felix_poker's Avatar
Trådstarter
Sitat av HawoX Vis innlegg
Et annet alternativ er å se på fine, nyere brukte. Det er flust av de, da folk ofte impulskjøper noe de kanskje ikke helt vet hva er, og ser seg tvunget til å selge unna billig pga finanskrise osv.
Vis hele sitatet...
Ja, man kan sikkert ha flaks, men det er veldig greit å kunne ha en butikk å gå tilbake til om noe skulle skje. Og det er alltid enklere om man har kjøpt den i butikken selv.
Sitat av HawoX Vis innlegg
En siste ting, og jeg prøver ikke å være en "dreamkiller", men:
Ingen av de over 100 jeg kjenner som har forsøkt seg innenfor design har klart å få til en jobb/karriære ut av det. Så jeg håper du er flink, har teft og jobber beinhardt, for alt det trenger du.
Vis hele sitatet...
Hehe, jeg kjenner selv flere som faktisk jobber som designere. Dessuten er ikke min plan en standard "jeg vil selvlært webdesigner-plan", selv om det finnes de som har lykkes med dette også Jeg er allerede i gang med eget firma (som ser ut til å omsette for minst 300 k i første fulle driftsår), og planen er altså å bruke utstyret jeg kjøper nå til å komme inn på skole, for å lære tingene skikkelig. Det endelige målet er å designe og lage alt fra klær til hus, møbler, logo, nettsider, magasiner og plakater. Alt mulig, egentlig

Men takk for advarslen! Ser ikke bort fra at jeg kan komme til å gå på en smell eller to, selv om jeg er forholdsvis klar over både egne evner og begrensninger