View Single Post
Sitat av mads-b Vis innlegg
Men absolutte førsteprioritet er en eksepsjonelt høyoppløst skjerm! Jeg progger på en 30" på jobb. 2048x1280 pixler er gull og grønne skoger. Det er ingenting som påvirker en utvikleropplevelse mer enn en god, lyssterk, høyoppløst skjerm! Husk at de fleste IDE'er tar en del skjermplass, og da er det greit å ha noen pixler å putte alle menyene i. I tillegg er det mye lettere å ha oversikt over store kodebaser når man kan ha større deler av koden på skjerm til en hver tid.

Skulle jeg hatt en ny PC i dag, tror jeg at jeg ville gått for en 15" Samsung 9 serie. De har visst en godt over snittet høy oppløsning (Eller en Macbook med hype-display da, om du sitter på cash.)

En ting er sikkert, det shit-displayet jeg skriver dette på (1366x768) er totalt uakseptabelt å kode på.
Vis hele sitatet...
Oh, okey. Det var et nytt perspektiv for min del. Jeg tenkte egentlig motsatt, at når jeg bare skal skrive litt tekst så kan jeg da klare meg med en middelmådig skjerm... Men du argumenterer overbevisende. Tar gjerne imot flere forslag og synspunkter, folkens!