Tråd: Seriemordere
View Single Post
Vet du jeg la også merke til dette. Jeg fulgte denne saken en god stund etter jeg fikk sett paradise lost og cbs sin dokumentar. Jeg så helt klart at bevisene de hadde mot de 3 guttene var velldig svake,så syntes det var så utrolig merkelig at de kunne felle de for livstid pga Jessie sin tilståelse,som han i ettertid har sagt var press i avhør. Men de satt ikke på noen som helst tekniske bevis av noen av de 3.

Merkelig at alle de som var politikjyndige i saken er i dag forfremmet til høye og bedre jobber pga denne saken her,for rask arrestasjon. Jeg aner igrunn ikke hvem som er den skyldige,men jeg fikk grøss i ryggen av en av fedrene. Iallefall når hun ene moren valgte å gå imot sin egen mann fordi hun syntes at han virket skyldig etter å ta han i å lyve flere ganger. Som du nevnte at hun fant lommekniven til sønnen etter sønnens død,og at sønnen ikke gikk noe sted uten den i lommene sine. Men at mannen hennes oppbevarte han. Gjentatte forskjellige forklaringer i avhør, hans DNA på åstedet osv.. Løy om tidspunktet han gikk ut for å lete,da han ble observert av naboen som sier noe helt annet. Ja det er veldig mye som skurrer her. Hva med den blodige mannen som befant seg på en Dinneren i nærheten rett etter forsvinningsmordene,hvorfor skjekket ikke politiet opp dette nermere?