Tråd: Romfolket.
View Single Post
Mine erfaringer med romfolket:

Mine erfaringer med romfolket er at omtrent alle er kriminelle på en eller annen måte. Var det tyveri, naskeri, lommetyveri eller ran så var det alltid en eller flere romenere som var med i bildet. Er ikke rart man får litt fordommer når omtrent alle tingene jeg rykket ut på handlet om romenere. Om jeg tar en sjekk i mappa mi så ser jeg at ca 90% av alle tilfellene jeg har hatt med vinningskriminalitet omhandler romenere og de blir bare flere og flere.

Jeg har også sett romenere som banker narkomane, raner dem og tar plassene deres. Har også tatt en romener som hadde fingra sine i lomma mine. Dessuten så sitter de rundt og griser til omtrent alt som finnes av parker og benker i Oslo.

Jeg mener rett og slett at de burde bli vist ut av landet. Norge bidrar med hjelp og penger i hjemmlandet og det burde holde. Noe mer burde ikke Norge bidra seg med.

Det at dem kommer hit og får fiktive jobber som gjør at de kan utnytte vårt velferdssystem plager meg virkelig. Få en jobb som selger av noen blad og etter en dag så har du like mange rettigheter som meg og deg. Heller ikke det at vi skal tilrettelegge dusj og bosteder for dem.