View Single Post
God historie, det virker som du har opplevd noe helt sprøtt. For et edru tenkende menneske så kan man assosiere idéer med hverandre så lenge de ligner på hverandre, under Cannabis så har du mye lettere for å assosiere idéer med Idéer enn hva du klarte da du var edru. Dog ville jeg ikke underholdt sansene mine for mye skulle jeg føler på meg at jeg assosierte en Idé med meg selv som ville virket sprøtt i utgangspunktet, si det ut høyt, hør om det er et snev av logikk du er inne på.

Coca Cola var korrupt selskap som solgte sukker som gjorde alle sure og kjedelige
Vis hele sitatet...
Er Coca Cola et kapitalistisk satan system designet for å holde alle mennesker ruset på sukker i evig tid? Tvilsomt. Er CC interessert i å tjene penger? Joda, men de fleste som jobber for CC har det som 9-16 jobb og går hjem for å nappe i løken og slappe av.

Forbudet hjelper ikke mot forbruket i det hele tatt. Om jeg vil røyke en joint så gjør jeg det, ulovlig eller ikke spiller liten rolle. Om du som syk person vil røyke så gjør du også det, så lenge du har penger til å kjøpe dop så har du ikke store problemet med å ruse deg.

Hvis et legalt marked hadde eksistert i Norge så tror jeg den stigmatiserende "du skal aldri ruse deg" psykologien forsvinner, som tidligere psykose pasient føler jeg tabuet rundt DOP gjorde det mye vanskeligere å lege seg selv og være ærlig om hva man holdt på med som førte til vanskeligheter.

I et legalt marked har du også muligheter for å kvalitetsjekke hva du putter i kroppen din litt bedre og større utvalg. Noen strains med pot har vist seg å ha større mulighet til å utløse psykosen din enn andre. Jeg har ikke forsket for mye på dette her så noe googling skal til om du er interessert i å finne ut av dette

Du kan dessuten utløse psykose av sigaretter, øl og andre rusmidler også, ikke bare med pot.