View Single Post
Sitat av spelley Vis innlegg
Det er ca 1 000 000 ++ som har phoenix fra før. Mao, det er på ingen måte en unik tatovering .

Jeg sier: Ta tatoveringen, selv om kompisen din skal.
Det er tross alt mange måter å lage en phoenix!
Vis hele sitatet...
sier som Spelley, er dette noe du har løst på, så Kjør på, det er din kropp og du har tenkt på en slik fugl lenge, bare vær sikker på att tattovøren lager den helt slik du vil att den skal være, så blir den mest sannsynlig en milljon ganger fetere enn kompis sin...

jeg har tribals på kroppen og fornøyd den dag idag selvom jeg tok de for 11 år siden og jeg ser 2 av de hver eneste dag

Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Hei!

Har etter et opphold på et attføringssenter fått litt lyst til og tatovere samme statuen som dem har der borte, den skal stå for "Vilje og vekst" , og det betyr noe for meg som er ME-pasient.

Vil bare vite om noen vet noe mer om denne statuen? Stemmer det at den står for vilje og vekst? Evt. om den har et navn som eg kan søke opp for et bedre bilde?

http://i197.photobucket.com/albums/aa308/JVMyhre/IMG_20120622_131224.jpg
Vis hele sitatet...
dette er nok bare noe kunstneren har laget for og symbolisere vilje og vekst, man kan jo se på det som en "hestesko" i abstrakt form, og da står den jo for lykke i tillegg bare tattover den ett sted slik att den står oppreist hele tiden if not så renner lykken ut og vips ulykke resten av livet liek overtroish