View Single Post
Sitat av Blackkoz Vis innlegg
Nå beviser du jo bare at dine meninger kun er basert på svada...

Har nok større teknisk innsikt enn det du noengang kommer til å få, og jeg bruker osx framfor windows på alle måter. Selv når jeg spiller.
Eier 3 maskiner med windows, i tillegg til 2 jobb-maskiner. Og vært bruker av windows i rundt 16 år nå.

Men etter overgangen til osx, så ble livet mitt straks mye lettere og mer behagelig, på pc fronten. Jeg betaler med glede noen få kroner ekstra for den brukeropplevelsen, og den ekstra kvaliteten. Jeg har for første gang hatt en bærbar maskin i over ett år. Selv om behandlingen av pc'n (mac'n) har tidvis vært værre enn det jeg noengang har behandlet mine tidligere bærbare.


Apple bedriver ei heller med reklamering (betalt for, sådan). Det er kun media som velger å frivillig fokusere på det Apple gjør.
Vis hele sitatet...

Hadde du hatt så fantastisk mye teknisk innsikt hadde du eid 1 maskin med multiboot til flere linuxdistroer, osx og windows. Det er det som er så fint, man trenger ikke å godta kompromisser !


Ontopic: Jeg tror det er så mange hatere fordi det er noe man bruker mye tid og penger på, akuratt som med bil. Hvor mange uendelige diskusjoner kan man ikke finne på hva som er best av volvo og ford feks.. Samme opplegg.
Sist endret av flexx; 29. juni 2012 kl. 00:58.