View Single Post
Sitat av Notoneofthem Vis innlegg
vel jeg kjenner flere som har blitt feite pga at dem går på medisiner Men samme personene spiser som hester.. så tror nok overspising og fråtsing som er hoved problemet, du blir ikke feit av lite mat og noen piller!

Og det er merkelig at det må være masse rare unnskyldninger fordi mann er feit, dikte opp masse annet tull enn at mann spiser for store porsjoner og ofte mat og godteri!
Vis hele sitatet...
Det er jo selvfølgelig fordi man overspiser, men hvorfor overspiser folk? Det er veldig mange grunner til dette, spm er heøt legitime. Overspising og fedme er som jeg sa ridliggere mer et symptom og en konsekvens av et underliggende problem. Og om du har hatt en seriøs samtale med noen som er ordentlog feite som prøver å slanke seg forstår man at de ikke er feote fordi de ikke bryr seg eller har lyst. Se gjerne innlegget mitt tidliggere i tråden.

Man dette er da snakk om de som er veldig feite. Folk som bare har mage trenger bare en liten endring i vanene sine for å snu om. For min del spiste jeg for mye chipsni en periodemog har etter det sørget for å alltid ha ferdigoppkuttede grønnsaker tilgjengeøig når jeg får lyst på snacks. Sundt, godt og metter mye mer.