View Single Post
Hei, det har seg sånn at det er utrolig lang ventetid på oppkjøring i Norge på denne tiden av året.
Og jeg synes det er litt rart med tanke på at det er mange førerkort klasser og sånn jeg har forstått det så prioriterer sensorene MC fremfor bil?
Burde ikke statens vegvesen ansette flere sensorer sånn at de har nok kapasitet til og få gjort unna flere fører prøver?

Jeg var i dag i kontakt med statens vegvesen ang oppkjøring på bil (klasse B) og da fikk jeg til svar at den neste ledige datoen for oppkjøring var langt inn i august? bor på Østlandet, men slik jeg har forstått det så gjelder dette for mange andre deler av landet også.

Jeg personlig synes det er litt rart at man nesten må vente 2 mnd på en oppkjøring? Kunne de ikke heller ha ansatt flere sensorer i denne hektiske perioden for slik som jeg ser det så er det MC klassene som lager disse lange køene?

Jeg vet ikke om jeg har et helt skrudd syn på det her fordi jeg er midt opp i oppkjøringen, men gjerne grill meg om dere er uenige.

Jeg hadde gledet meg så til og ha lappen i sommerferien sånn at jeg kunne kjøre rundt og nyte livet, men slik jeg ser det så får jeg ikke kjørt noe før nærmere høsten, flere enn meg som er i denne situasjonen?

Kom gjerne med meninger rundt temaet.

Mvh- fanzyy