View Single Post
Sitat av Alden Vis innlegg
Jeg er en av de som har opplevd 2 stygge feil i spillet som jeg ikke er alene om.
Den første er at jeg har mistet Heardings staff som plutselig som forsvant fra bagen min. Flere på forumet som har opplevd det samme. 850k og noen timer farming i dass.

Den andre er mer seriøs og det er bluescreen fra diablo. masse grafikk feil i spillet og frezz's mens jeg spillet.
På forumet er det mange som sverger at de ikke har noe feil på pcen som gjør at de får bluescreen.
Jeg og mange andre har aldri opplevd dette før jeg begynte å spille diablo.
tilogmed min venn som jeg spiller med har relavtivt ny pc og er flink til å holde alt up to date osv fikk også dette. :/
noen andre her inne som kanskje har funnet en løsning på dette? ^^
verken de på forumet eller blizz kommer med noen sikkelig svar på problemet.
legger ved tråden hvis noen opplever det samme og vil lese hva de andre erfarer.
http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/4078547925
Vis hele sitatet...
Om du har problemer med at maskinen skrur seg av, 2 spørsmål: Har du en Radeon kort? Enkelte av disse er overklokket by default - noe som fryser maskinen. Men som oftest ender det med at man får feilmeldingen "display-drivers has stopped responding".

Ser mange på tråden du linker til misstenker overheating-problemer. Last ned "furMark" og kjør en benchmarking på GPUen. Hvordan går det med maskinen da? Takler den dette, eller bare skrur den seg av da og?