View Single Post
Jepp, stemmer det. Ble oppringt av et selskap som ville ha meg på et jobb intervju.

Det første intervjue foregikk på det viset at vi snakket litt om meg og mye om de. Her fikk jeg mange del aksepter som gjorde at jeg følte at jeg ble å få jobben. Vi avtalte at de skulle ringe meg angående NESTE intervju. satt forresten i intervju i overkant av to timer.

Det gikk en uke, De ville at jeg skulle komme, det gjorde jeg også.

Her snakket vi mye om bedriften, ettersom de spørsmålene jeg hadde ned skrevet i forkant av intervjuet. Fikk inn endel del aksepter på dette intervjuet også. De gjorde meg oppmerksom på at bedriften ble å utlyse en annonse og at jeg ikke behøvde å sende inn en søknad pgr av de allerede hadde snakket med meg.

De skulle ha to eller tre til stillingen, de hadde lyst å ta en felles opplæring for alle de ny ansatte slik at det ikke sku bli hips om haps.

Jeg har alle de kriteriene de søker, MEN jeg er ung til denne jobben med tanke på at ingen i bedriften der er under 28år.

Jeg trenger litt innsyn her.. går og tenker hver bidige dag på om jeg får jobben. Sjekker telefon nummer som ringer meg osv...

Hva kan JEG gjøre for å få denne jobben? er det feil av meg og ringe?


PS: sorry om dette innlegget var veldig rotete.


Takker så mye for alle gode svar.