View Single Post
I det siste har jeg møtt så utrolig mange ignorante mennesker som mener at hasj er djevelens dop. Hvis man er dum nokk til og "drive med sont" så er det jo soleklart at man havner på plata i oslo med ei heroinsprøyte i arma. Det og selge det på et weed monopol gjør jo at man slipper og gå gjennom kriminelle miljøer og det blir ikke et gateway drug.

De tror ikke det finnes noen positive sider ved cannabis og at det er et gateway drug. Dette har provosert såppas nå i det siste at jeg valgte og starte en ny facebook side kallt Weed Monopolet. Prøve og opplyse litt, men føler at det blir litt vanskelig og ikke "presse" det på folk. Vil ikke at de ignorante skal få noe jehovas vitne følelse, men finner ikke helt ut hvordan jeg skal gå frem.

Uansett, her er link til facebook sida
https://www.facebook.com/WeedMonopolet/info

Føler at hvis alle bare hadde vist hvor bra og genial den planta er så kunne vi så og si ha redda kloden. Både fra oversøppling og bruk av ikke fornybare råvare kilder, men også som medisin og nytelsesmiddel. Noen ganger føler jeg meg så hjelpes løs i en verden som ser ut til å gå nedover...