View Single Post
Den undervurderte
310
Sitat av slashdot Vis innlegg
Var det uavhengige studier som viste det? Eller var det noko ein person påsto? Var kroppen obdusert i etterkant?

For å sei det veldig enkelt så er det at den vanlige behandlinga eer farlig et vanlig argument fra altier. For kutter du ut vanleg kreftbehandling vil du ofte bli betre ei kort stund, som følge av at du ikkje får stråling og cellegift. Men det vil raskt gå nedoverbakke når kreften får overtaket.

Til skilnad frå pisset til Burzynski så er moderne kreftbehandling beviselig effektiv, gjennom år med forskning og utprøving av medisiner.

Ja, det er desperat situasjon å få kreft, men løsninga er aldri å gå vekk frå etablert medisin.
Vis hele sitatet...
Kroppen ble obdusert. Kroppen var 100% kreftfri. Det som gjorde at hun døde var for kraftig ståling fra cellegiften. De måtte faktisk bruke hansker når de skiftet bleie på hun, for urinen var så giftig. Det viste at hjernen faktisk falt fra hverandre, og hun pådro seg andregrads forbrenninger i hodeskallen pga. Cellegift.

Jeg har stor tro på Burzynski's behandling, nettopp forde måten han fikk tumor suppressor genes til å ''slå seg på'' og fikk onkogenene til å ''slå seg av'' ved hjelp å substraherere peptilene som faktisk ''helbreder''.

En som har kreft har lite eller ingen av de peptilene, men en frisk person har massevis, så eneste måten å få tak i de på, er å substrahere peptilene fra urinen og overføre de til den kreftsyke.

Etter jeg har satt meg godt inn i behandlingen hans, så syns jeg at dette er absolutt noe enhver kreftpasient bør prøve, og det bør bli like standard som cellegift, og absolutt anbefalt Burzynski's behandling framfor cellegift.