View Single Post
Trådstarter
56
Sitat av slashdot Vis innlegg
Her går du utifra at lønn er motivasjon til å gjere god jobb. Eg er ikkje heilt sikker på at det stemmer - det er jo mange yrkesgrupper som gjer utmerka arbeidsinnsats utan millionlønn. Viare så vil eg påstå at når du har 1.5 millioner har du råd til ca. akkurat det du måtte ønske deg. Det er ikkje eit sakleg behov for meir lønn. Det er også ein del forskning som tyder på at det ikkje er tilfelle (http://www.forskning.no/artikler/2009/august/227718)

Her antar du igjen at lønn er hovedmotivasjon. Det kan det vere for enkelte, men for å komme gjennom eit studium må du ha interesse også. Viare så kan samfunnet enkelt kompensere ved å t.d. tilby pensjonspoeng for studier og gunstigare studielånsordninger, gjerne med større stipenddel, slik at det å studere ikkje blir så dyrt for individet.

Kort sagt trur eg ikkje på antagelsen om at lønn er ein vesentleg motivasjon. Det er ikkje det for meg. Eg har ikkje dårleg lønn, og kan fint ta fri når eg vil. Men eg vil lage gode kraner, og kan godt jobbe ei helg for å prøve å oppnå det, sjølv om det har nada å sei økonomisk for min del.
Vis hele sitatet...


Vil si lønn er en meget stor grunn til at noen ønsker og ta risiko ved å starte et firma/as. Selvfølgelig må man også ha indre motivasjon og lyst. Hvorfor skal man kjempe for å få et kjempe stort overskudd i en tradisjonsrik familiebedrift hvis utbytte er maksimalt på 1.5 million ?