View Single Post
Sitat av Myor2Mac Vis innlegg
Selvfølgelig kunne han ha skadet han? Hadde han truffet riktig kunne han ha skadet øyet(eventuelt blindet han), brukket nese, truffet hals, osv. Fått snøball på i underkant av 100 gram i øyet noen gang? Ble du skadet da?
Om jeg slapper noen i trynet tar de ikke akkurat stor skade av det, men jeg kan bli anmeldt for vold. Og jeg burde i hvertfall bli det om jeg gjør det i en rettsal. Men sko er tydeligvis lov, selv om det har et skadepotensiale som det bare er tåpelig å fornekte.
Vis hele sitatet...
Og hva er sjansen for at han greier å få tuppen av skoen rett mellom kinnbeinet og panna? Jeg tipper han kunne kastet den skoen 10.000 ganger uten at Breivik ble blind, og det i et scenario hvor han verken kan røre på seg eller blunke. Men det kunne han. Jeg vil heller få en sko kasta mot meg enn å stå keeper i en straffekonkuranse, hvor meningen er å faktisk bli truffet.

En snøball er også helt usammenlignbart da den er mye tettere i forhold til en sko, og kan kastes mye hardere med bedre treffsikkerhet. (Ikke at jeg ville brydd meg om noen kastet en snøball mot en massemorder)
Sist endret av bloodshotEyes; 12. mai 2012 kl. 00:15.