View Single Post
Jeg vil har en regjering som:
- Holder løftene sine, istedenfor å gå tvert imot dem. Dette er ren løgn, og hvordan det får gå ustraffet er utenfor min forståelse. Evt innføre en lov som sier at en politiker må holde seg til det han lover.
- Fokuserer mer på privatmennesket istedenfor kollektivet. Jeg vil ikke leve i en barnehage, jeg vil være et menneske som er fri fra staten. Staten burde ikke ha noe med privatlivet mitt å gjøre.
- Fjerner tulleinitiativet DLD før det bare blir et sinnsykt pengesluk.
- Fokuserer på privatbilismen istedenfor tullete kollektivsystem som ikke fungerer og tar skattepengene våre..
- Er mer liberal. Det er på tide å bygge ned NAV, det er på tide å fjerne div monopol, og det er på tide å privatisere!
- Bygger ned byråkratiet.
- Oppretter et "Vetoråd", altså et råd som kan ta opp og sette veto mot initiativ som går gjennom stortinget. Altså at de som er interesserte kan gå til hvert sitt råd og stemme for eller mot dette initiativet. På tide å sette folket tilbake foran rattet!
- Innfører en prøvetid for innvandrere på 5år, hvis de gjør noe kriminelt iløpet av denne tiden blir de utvist fra landet.


I mine øyne er sittende regjerning landssvikere iogmed at de gjennomfører tiltak som går mot folkets vilje.
Sist endret av Ross; 6. mai 2012 kl. 11:59.