View Single Post
Sitat av sjokkis Vis innlegg
Kim, dattera til Jack Bauer i 24 må være den mest irriterende personen som fins.
Det eneste ho gjør er å rote seg bort i bråk og tull. Mens Jack redder verden fra atombomber og terrorister
setter ho seg fast i revesakser og bekymrer seg for villdyr. For ikke å snakke om når ho ble kidnappa 3 ganger på en dag. IDIOT
Vis hele sitatet...
Elisha Cuthbert er så pen at det går bra samme hva hun gjør.

Sitat av EpicSnusBox Vis innlegg
Mora til Tony Soprano er uten TVIL den hesligste, mest hurpete jææævligste karakteren i fargefilmens historie.
Vis hele sitatet...
Hva med datteren? Moren har uten tvil gjort meg sint mange ganger, men Janice Soprano gjør meg fysisk uvel. Den ekle slappe holdningen hennes, bare måten hun beveger seg på og hvordan håret hopper opp og ned av de tåpelige bevegelsene hennes gjør meg kvalm. Hun en hurpe mot alle, og lager så mye dritt og trøbbel for Tony, uten at jeg skal gå i detalj og avsløre noe.


Jeg har dessuten alltid vært en ivrig House-fan, men den nye doktoren på teamet hans, gjorde at jeg ikke klarte å se mer. Jeg vil gjerne se ferdig den siste sesongen av House når jeg tross alt har sett alt, men jeg klarer ikke.