View Single Post
Sitat av Muradi Vis innlegg
Mange innvandrere som kommer til Norge lever 100 år tilbake i tid. Deres barn derimot, driter i religion og lever ett moderne liv slik som nordmenn. Så lenge de bidrar noe til samfunnet og respekter vår levemåte og lovverk, så skal de bare komme for min del.

Og hvorfor er det bare muslimer som blir sett på religiøse fanatikere? Hva med kristne? Vi har tilogmed ett POLITISKPARTI som er basert på kristendommen. Og hva med mange av jødene i Israel som bruker sin religion som grunn til å okkupere Palestina? Sist og ikke minst; USA. Der florerer det av kristendom og kristne sekter, som har en oppførsel som hadde vært straffbart i ett land som Norge.
Vis hele sitatet...
1. Det er mange unge muslimer som IKKE driter i religionen sin og, for å si det sånn.
2. Det er ikke bare muslimer som blir sett på som religiøse fanatikere. Men det er som regel de muslimske fanatikerne som er farligst i dag.
3. Ja, bevares, et politisk parti med kristne verdier? Ikke at jeg er enig med alt KrF står for, men det er man jo aldri med noe politisk parti. Det er derfor vi har forskjellige partier. Og når alt kommer til alt, har KrF stort sett gode verdier.
4. På hvilken måte bruker Israel religionen sin som grunn til å okkupere Palestina? Forklar. Såvidt jeg har skjønt, har Israel utvida landet sitt i en krig hvor de BLE angrepet, at land utvides er noe som alltid har skjedd i historien. De er omringet av terrororganisasjoner som sverger å utslette de, derfor må de forsvare seg. Hadde Hamas lagt hevntanker og jødehat til side, og lagt ned sine våpen, ville det blitt fred.
5. Ja, det finnes ekstreme kristne sekter i USA.
Sist endret av Cityofdreams; 26. april 2012 kl. 12:54.