View Single Post
Sitat av Widow Vis innlegg
Den dokumentaren blir linka til i hver eneste debatt om innvandrere/muslimer.
Okey, så fordi en gutt blir mobbet på skolen, så blir alle gutter som han mobbet på skolen. Er dette en logisk tankegang du støtter?
Vis hele sitatet...
Det er ikke snakk om tankegang, det er snakk om realiteten.
Ser du bor i Oslo, hvor i Oslo og hvilken skole har du gått/går på om jeg tør spørre?

Her har du en annen youtube-link å kose deg med. http://www.youtube.com/watch?v=1eOG6hs9Bn8
Det er vel løgn dette også?

Sitat av DonTomaso Vis innlegg
Om man blir "integrert" eller ikke avhenger av svært mange ting. I tillegg til kultur, språk og egen innstilling handler det også om hvordan man blir sett på av resten av samfunnet og om man får seg jobb.

Når det gjelder hvordan Oslo vil se ut i 2080 vet jeg ikke, jeg er ingen statistiker. Jeg tror det vil gå greit så lenge resten av verden ikke har måttet flytte på seg pga klimaendringer. Jeg tror også roboter vil bistå oss i det daglige og at vi kan printe ut måltidene hjemme.
Vis hele sitatet...
Så tilstandene i Oslo skolene der innvandrere dominerer, bydeler som Grønland , Tøyen , Furusett og Holmlia er noe du vil beskrive som "greit"?
Personlig synes jeg man burde redusere innvandringen til Norge betraktelig.
De som kommer må for all del ikke få lov til å bosette seg i Oslo, da vi har sett hvor vellykket integreringen er her.
Det er ingen menneskerett å få bo i Oslo, de burde være fornøyde med at de får opphold hvis de har det fryktelig i hjemlandet.
Jeg synes også vi må sette en grense med at immigranter ikke skal få lov til å føde fler enn 3 barn(+/- , det som er nødvendig for å ikke komme i undertall). Dette er et tiltak som er nødvendig hvis vi ikke skal begynne å deportere folk som allerede har fått opphold.

David Cameron, Nicolas Sarkozy og Angela Merkel har konkludert med at multikulturalismen har feilet. Er du uenig? Tror du denne utvikling vil forsvinne ved at vi importerer flere innvandrere?

Kall det gjerne ekstremt, men jeg synes dine holdninger om at vi bare skal akseptere å bli en minoritet i vårt eget land er langt mer skremmende enn mitt utsagn ovenfor!
Sist endret av weed911; 25. april 2012 kl. 18:56.