Tråd: TG 2013
View Single Post
Noen argumenter for og dra på TG?
1. hvis forreldra dine er mot narkotika, så kan du si at 0,25 promille av deltagerne på TG ble tatt/markert av narkobikja, de personene med narkotika på seg blir kastet ut av skipet. Hvis du drar ut av huset ditt en gang i påska så er det større sjangs for og treffe på folk med narkotika. Vill tippe tallet ligger i prosent(kommer ann på hvor du bor)
2. Hvis du havner i slosskamp eller blir syk så kommer crew/medic og hjelper deg i løpet av få minutter(det gikk vakter gjennom rekka jeg satt på mange ganger i timen)
3. Det er mere sosialt og være på TG enn og sitte inne og spille hele påska, TG er ikke et LAN men et data party der folk fra hele norge med samme intresser samles, dette gjør det extremt enkelt og komme i kontakt med nye folk.
4. Du trives bedre på TG enn du gjør på ski, siden du heller vill på TG enn på ski(nevner ski pga. det er mest vanlig og gå på ski i påska). jeg skjønner godt at forreldrene dine vill ha deg hjemme i påska siden det sikkert er tradisjon osv. Men hvis de bryr seg om deg så kan de ikke tvinge deg til og være hjemme.

Hvis de ikke lar deg dra på TG så kan jeg snakke med dem, TG er et fantasktisk arrangemang som jeg mener er mye bedre for ungdommer enn påskefylla.

Du er i alderen de fleste starter og eksprimentere med rusmidler. det er mye større sjangs for at du kommer borti personer som bruker/selger narkotika på fest, enn det er på et rusfritt arrangemang.