View Single Post
Sitat av Deadlock Radium Vis innlegg
Flott initiativ å lage denne tråden da jeg skal mest sannsynlig ha meg en ny laptop om ikke lenge, og sikler litt på en 13" MacBook Pro.

Én ting jeg har merket når jeg har brukt forskjellige Mac'er er at det virker som om programmene kjører mer stabilt på disse maskinene. Som et av de første innleggene i tråden sier om Vegas 10 og at det var kjappere i OSX, så tror (Merk: Tror, ikke vet. Dette trenger bekreftelse først.) jeg at programmer til OSX er mer tilpasset, da det er snakk om et veldig knapt antall forskjellige maskiner, mens til Windows er det snakk om et vanvittig antall kombinasjoner når det kommer til forskjellig maskinvare og operativsystem-versjon.

Jeg kan også legge til at jeg ikke har hatt noen problemer med ting som henger seg eller krasjer på noen av mine PC'er, som alle kjører Windows, da jeg tar veldig godt vare på alle tingene mine og passer på at de yter maksimalt til enhver tid.

Jeg håper at jeg formulerte meg noelunde forståelig der, og ikke snakket en haug med tullball.
Vis hele sitatet...
Et godt argument for oss kamerabrukere for mac er at iPhoto er ganske bra software. Når jeg var hos mor og far i påsken sleit jeg med at jeg ikke hadde noe program uten om photoshop som kunne lese Raw-filer. Dette kan iPhoto enkelt, og man kan også enkelt redigere dem der i fra også.