View Single Post
Må virkelig si jeg kjenner meg igjen i den køen og klagingen mot norsk offentlig byråkrati!
Jeg kan likevel ikke knytte mine hendelser opp mot dine, da mine tilfeller gjelder psykiatrien. Men den samme papirmølla og treneringen er på lik linje!
Nå er jeg såpass lei av alt dette, og ingenting hjelper meg. Nå er det likevel sånn at jeg har hatt psykolog, vært innlagt og fått flere utredninger. Problemet er at det ikke har vært noe kontinuitet i dette. De siste tre årene har jeg hatt fire psykologer, og jeg skulle igrunn vært inne til en/ei til, men på grunn av at helsevesenet begikk et fristbrudd, fikk jeg ikke oppstart til vedkommende, og måtte derfor vente i ytterligere tre måneder.

Jeg har nå bedt om å få alle journalene mine fra alle stedene jeg har hatt behandling/innleggelser for å se hva som faktisk har skjedd alle disse årene. Og deretter sette dette sammen mtp. datoer knyttet opp til de enkelte hendelsene, og deretter kontakte den lokale avisen i byen(en av norges største), i tillegg til VG og dagbladet.