View Single Post
Sitat av etnatet Vis innlegg
Meg?Jeg har en jobb jeg GLEDER meg til å gå til...Jeg er 50%varig ufør i en alder av 26(ulykken skjedde i 2000).Jeg GLEDER meg hver ENESTE(!!!!)dag til å stå opp og å gå til en jobb jeg stortrives i. Det er halve livet mitt.Den korte perioden i løpet av livet mitt som jeg kan jobbe.Og jeg skulle så GJERNE ha kunnet bidratt mer på jobb...men begrensningene ligger der i form av den skaden jeg har.....

woff: Jeg føler ikke at du er innunder den gruppa jeg prøver å få frem her...pga alderen din...Det som irriterer meg er UNGE... De på min alder.....altså 26 år...som velger å gå til NAV å få arbeidsavklaringspenger...(jeg skjønner jo hvorfor..de får jo godt utbetalt for å ikke gjøre noen ting) men mener ikke å peile inn deg innunder den gruppen! Det blir en annen sak når det er en annen aldersgruppe og personer som har jobbet x-antall år/gjort det meste/mye av plikten sin her i samfunnet.

Det som irriterer meg er de unge/(oss unge) som velger å gå til NAV. Jeg skjønner de jo godt.Herremin de får jo bedre utbetalt enn ja som jeg fortalte i midt tilfelle..hvor man har omsider strebet seg til en utdannelse,god jobb i staten,+vedtak i NAV om 50% ufør... Det er dette som provoserer meg.Hvem i all VERDENS land er det som har laget disse reglene? Jeg blir helt.... Lever vi ikke i Norge? Fy f***!!! Beklager ordlyden.Men dette provoserer meg så til de grader... Og ikke minst han som bor en etg under meg som er en av de som snylter.

.... Jeg klarer ikke å få ro over meg selv imens han snylter å får alle disse pengene for å gjøre ikke en eneste ting...

Jeg tror/innbiller meg at NAV kanskje setter folk i ett slaks tiltak...og glemmer de!? Det virker nesten slik.Vedkommende i etg under meg her har som sagt gått på disse arbeidsavklaringspengene i 3 år..og skryter av at han kan få de i HVERTFALL åtte år....Er han glemt i systemet?....

Noe burde gjøres...Slikt kan det ikke fungere..... Vi/Norge hiver penger ut av vinduet!!!


(er fortsatt provosert og sint...hehe..beklager om jeg skriver slemt...jeg tror ikke det.men ikke meningen å støte noen....uten om trygdesvindlerne i tilfelle....)
Vis hele sitatet...
Du høres bare sjalu ut i mine ører! Din tyster!!