View Single Post
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Sitat av Fanz44 Vis innlegg
Surfa både Facebook og Twitter 24/7 på min W995 i hvert fall
Vis hele sitatet...
Det er fult mulig det ja, men så gjerrig som jeg er tar jeg meg ikke råd til fancy og dyrt abo. Har 90sms og 120min pr mnd GRATIS! + startpris og noen øre pr. sms/min etter de er oppbrukte, så ender på rundt en 50lapp hver mnd.

Sitat av Sonic Vis innlegg
Nå vet ikke jeg hvilken smartmobil du har prøvd, men min xperia arc har ingen problemer med verken telefonsamtaler eller sms. Alle jeg kjenner med smartmobiler virker også som de klarer det da ingen av de har nevnt slike problemer. Og på alle smartmobiler jeg har sett har det vært ganske selvforklarerende hvor du finner disse funksjonene, iallefall like selvforklarende som på "dumme" mobiler. Og hvis du virkelig sliter med å finne fram til de kan du jo prøve manualen neste gang.

Men hvis du ikke ser/har nytte av å ha en liten pc i lomma forstår jeg at du foretrekker de gamle mobilene da de ikke trenger å lades daglig.
Vis hele sitatet...
Hehe, har hadd både Qtek-100, TyTN2, HTC Hero (verre tlf skal du tilbake til 1600tallet for å finne!), w810i og x10 mini pro. De to siste er de jeg har vert mest fornøyd med Så det å finne fram og BRUKE telefonen er ikke noe problem, men når Sense(htc) krasjer hele tiden og den lagger og ikke vil sammarbeide er det ikke noe poeng å ha den. Å vente på animasjoner som skal bli ferdige før man kan taste nummer er ikke bra. So in the end, er det batteriet det går på. Og kostnader da, betale 5000,- for en telefon er litt latterlig, selvom jeg gjerne skulle ha gjort det ofte^^