View Single Post
Sitat av Echuz Vis innlegg
En gammel Nokia eller Sony Ericsson! Batteriet holder en uke i strekk og aldri problemer. Det var faktisk en tid der telefoner kunne ringe og sende sms uten problemer, nå derimot. Så er telefonen en halvferdig app satt sammen av katta under brua på den lille laptopen med touchskjerm

Men du burde kansje si noe om bruk og budsjett? For min del holder en gammel W995, noe som ikke holder for hipsterkompisen min som bruker Twitter 25/7

[COLOR="Silver"]FYI så er det "hvilken" ikke "hvilket"[/COLOR]
Vis hele sitatet...
Nå vet ikke jeg hvilken smartmobil du har prøvd, men min xperia arc har ingen problemer med verken telefonsamtaler eller sms. Alle jeg kjenner med smartmobiler virker også som de klarer det da ingen av de har nevnt slike problemer. Og på alle smartmobiler jeg har sett har det vært ganske selvforklarerende hvor du finner disse funksjonene, iallefall like selvforklarende som på "dumme" mobiler. Og hvis du virkelig sliter med å finne fram til de kan du jo prøve manualen neste gang.

Men hvis du ikke ser/har nytte av å ha en liten pc i lomma forstår jeg at du foretrekker de gamle mobilene da de ikke trenger å lades daglig.

Vil ikke anbefale xperia arc da den begynner å bli gammel, men må få si at den tåler latterlig mye. Har mistet den utallige ganger i betongulv uten at skjermen har gått noe jeg aldri ville trodd etter å ha sett iphoner der glasses knuses bare du ser feil på de(applefans, ja jeg tar hard i og det skal sies at dette har bare vært iphoner opp til 3gs, de siste skal jeg ikke utale meg om).

Og angående razr anbefalingen, jeg hadde den første razr telefonen og den mest søplete mobilen jeg noen ganger har vært borti så ville prøvd den nye litt før jeg ville vurdert å kjøpte den.