View Single Post
Sitat av SleekMinister Vis innlegg
Vel. Det er for seint du. Rimelig usmakelig den siste kommentaren din. Men, men. Kan ikke si at du har imponert håret av meg sjøl, så jeg føler meg ikke akkurat så støtt.
Vis hele sitatet...
Nå er jeg lei. Du kalte min første kommentar om at en bedre/enklere innledning småfrekt. Du legger noe inn på et offentlig forum og får egentlig ganske god kritikk på hva du har skrevet. Ingen har vært verken slem eller noe med deg.

Lot den første gå, men her viser du virkelig at du ikke takler kritikk. Uansett hvor vellformulert noen kommer med innvendinger så er det, frekt og usmakelig. Jeg tror ikke han prøvde å imponere deg i noen grad heller bare sånn at det er sagt. Det er du som legger ut teksten, på et diskusjonsfora att på til. Da må du nesten tåle kritikk og klare å unngå personangrep. Siden du tydeligvis er noe bevandret innen filosofi så undrer det meg at du ikke har streifet innom fallgropene innen argumentasjon.

Alt apraksin har kommet med har vært noen komplimenter og noe kritikk på teksten din. Jeg kom egentlig inn for å lese teksten din etter litt søvn. Men dropper det nå, holdningen din er helt usmakelig og jeg ønsker ikke bruke tid på å lese hva du nå enn har skrevet. Skal du diskutere og skrive om emner så dette så får du jaggu tåle litt diskusjon rundt det. Igjen, jeg ser godt hvor din avsky for universitetene kommer fra.