View Single Post
Har vært borti politiet to ganger. Den ene gangen var de veldig hyggelige og bare stilte meg enkle spørsmål da jeg passet til en beskrivelse av en person de hadde fått inn. Den andre gangen derimot ble jeg ganske irritert. Selve saken orker jeg ikke forklare her, men det var en hendelse ute på byen.

Saken var egentlig ikke noe for politiet da den egentlig var ganske privat, men en "venn" hentet de siden han så jeg var litt opprørt.
Jeg måtte såklart forklare meg om hvorfor jeg var lei meg, og hva som hadde skjedd. Jeg mente selv det var en fille ting, og at alt gikk helt bra. Jeg ville ikke anmelde personen som var med i saken da han ikke hadde gjort no galt. Den ene politimannen ble da meget irritert og spurte meg flere ganger om jeg var sikker. Jeg sa flere ganger at jeg sa meg ferdig med saken og ikke ville anmelde. Jeg skulle bare vente på skyss og dra hjem.
De spurte hvem som skulle kjøre meg, og jeg måtte gi navnet på sjåføren. Hadde jeg ikke gjort det hadde de kjørt meg hjem selv. De sa seg derfor ferdig med saken(trodde jeg) og lot meg dra.

Plutselig fikk jeg telefon fra en veldig redd mamma som hadde blitt vekt av politiet kl 03 på natten. De skulle bare informere henne om at de hadde snakket med meg, og hun forventet seg dødsfall eller ulykke stakkars.
Det var heller mange andre den kvelden som kunne trengt litt ekstra hjelp, isteden for å henge seg opp i en fillesak som var over i det hele tatt før politiet ble hentet.