View Single Post
Sitat av mentalmelt Vis innlegg
Dette er ikke et problem som løser seg over natten. Jeg snakker om en generell holdningsendring som på sikt vil smitte over og føre til større grad av integrering. Holdninger smitter også innad i innvandrermiljøene, så til og med de minst sosialt tilgjengelige innvandrerne kan bli affektert. Jeg har ikke sagt at dette er noen hokus-pokus løsning, som ene og alene hviler på vår innsats. Men det er et sted å begynne, er det ikke?
Vis hele sitatet...
hvorfor er det vi som skal gjøre en innsats ? er jo dem som kommer hit og skal gjøre en innsats !

og jeg har smilt til mange og noen smiler å hilser tilbake, andre glaner ampert tilbake!

Tiltak som lukkede asylmottak, statsborgerskap på prøve, obligatoriske norsk kurs og kunnskaps prøver for å få statsborgerskap, begrensede midler fra nav, på lukkede asylmottak kunne det vært norsk skole hver eneste dag og utkastelse fra landet til dem som ikke deltar

og utkastelse fra landet hvis dem begår straffbare handlinger innen 10år fra dem har fått statsborgerskap, hvis en under 18år hiv ut hele familien!

Og at staten bestemmer hvor dem skal bo, slik at alle ikke samles på et sted!

dessvere ser har vi beviser fra hele europa at enkelte kulturer ikke passer sammen, sånn er det bare!