View Single Post
Hei!

Sluttet selv nyttårsaften etter 6år med MYE snus. For min del var ikke det en veldig vanskelig prosess, for jeg bestemte meg 100% for å slutte no mather what. Om man VIRKELIG vil slutte tror jeg det igrunn ikke er så veldig vanskelig å gjennomføre det. Om man lurer seg selv til å tro at man vil slutte (men egentlig ikke vil) så er det verre. Men det kan jo bare være at det er meg som mener dette?

Uansett, for meg funket det veldig godt å bare kutte snusen tvert. Fra alt til ingenting. Begynte å trene styrke/fitness igjen etter en lang pause, og treningen har gjort at jeg nesten ikke har gitt snusen noe oppmerksomhet. Har venner som snuser, og kjenner det av og til hadde vært godt med en snus, men vet at om jeg tar en er veien tilbake mye kortere.

Som med alt annet tror jeg dette med å slutte (enten det er med alkohol, nikotin eller narkotika) er svært individuelt. Noen greier ting lett, noen sliter og noen greier det aldri. Men har du troen på deg selv så greier du det til slutt, det er jeg sikker på! Det er utrolig hva man kan få til her i verden, om man bare VIL det nok!

Stå på!