View Single Post
Sitat av Provo Vis innlegg
Det ser for meg ut som de fleste misforstår nikita. Spørsmålet er, hvis man mener at et foster er like mye et menneske, og like mye verdt, som et nyfødt barn eller en tenåring, hvorfor reagerer man ikke mot abortklinikker slik som man ville reagert på en klinikk som henrettet nyfødte barn eller tenåringer? Det virker ganske åpenbart at en klinikk som tok på seg å avlive vrange tenåringer eller små barn i trassalderen på foreldrenes initiativ ville blitt møtt av voldsomme reaksjoner og rasende folkemengder. Hvis abortmotstanderne virkelig mener at 10 uker gamle fostere er akkurat like mye verdt, hvorfor reagerer de ikke slik mot abortklinikkene? De oppfører seg altså ikke slik man burde forvente at de skulle hvis de virkelig mener det de sier de mener, og det er et tankekors.
Vis hele sitatet...
Jeg forstår poenget veldig godt, men takk for at du forklarte poenget enda en gang. Jeg hadde heller ikke drept leger eller brent ned klinikken der det ble drept barn i trassalderen. Jeg vil ikke si jeg er feig fordi jeg ikke aksjonerer med vold fordi jeg er uenig i noe!?